Měníme zajeté zvyklosti, na které jste zvyklí.

Prodejní web bez investice do reklam

Věříme, že není potřeba utrácet peníze za reklamy. Stačí vytvořit uživatelsky přívětivý web
a do něj zakomponovat odpovědi na nejčastější otázky vašich klientů. Podobnou
myšlenkou se řídí i miliardový e-shop Alza. Něco na tom bude nebo ne?

Základní zprovoznění webu stojí průměrně 10 000 Kč

Základní web (5 podstránek) vytvoříme do cca 10 hodin

Případová studie

www.kluziste.com

Cíl webového projektu

Uživatelsky přívětivý web zaměřený na investory. Díky zodpovězení klíčových otázek generují poptávkové formuláře desítky klíčových poptávek za měsíc.

Zvládli jsme za 365 dní

Interaktivní mapa kluzišť, 42+ stránek s referencemi, aktuální počasí v dané lokalitě, multijazyčnost webu (cz, en), hodnocení kluzišť, poptávkové formuláře.

Výsledky a prodejní čísla

Po spuštění poptávkových formulářů jsme během měsíců listopad 2018 - březen 2019 získali 30 relevantních poptávek na kluziště. A to bez jediné reklamy do propagace.

Jak proběhne naše spolupráce

  • 1

    Úvodní setkání

    Nejprve si dáme schůzku a zjistíme vaše reálné potřeby a požadavky. Domluvíme se na vyplnění marketingového rentgenu.

  • 2

    Uživatelský výzkum

    Pomocí marketingového rentgenu (cca 10 cílených otázek) se dozvíme kdo jste, co děláte a zjistíme váš aktuální stav.

  • 3

    Vývoj webu

    Ze získaných dat tvoříme prodejní web nebo e-shop. Paralelně navrhujeme grafiku a textový obsah. Vymýšlíme marketing.

  • 4

    Outsourcing

    Prohlubujeme důvěru a postupně zavádíme další z našich 92 mikroslužeb. Stáváme se prostředníkem mezi vámi a online světem.

www.kluziste.com máme zmáknuté, teď je řada na vás.

Ruku na srdce. Nakupujete rádi na uživatelsky přívětivém webu, kde dostanete odpovědi na všechny vaše klíčové otázky? My také.

Tak potom si dejme schůzku